Friday, May 04, 2007

Perniagaan Internet

Blog ini baru di tubuhkan so tak banyak la artikal yang saya letakkan sekarang, berbanding dengan blog-blog saya sebelum ini banyak lah juga tapi saya tak mahu guna dah so saya abaikan saja. Berbalik dengan perniagaan internet banyak kita lihat antaranya remaja-remaja yang melakukan, bukan semua tapoi kebanyakkan. So? apa yang saya mahu utarakan disini adalah bagaimana kita orang Malaysia mahu melonjak dengan lebih berjaya dalam bidang internet tak kira yang pandai mahupun yang kurang sedikit dari pandai..mungkin minggu nih akan saya siarkan contoh usahawan internet yang berjaya di Malaysia dalam blog saya dan saya juga antara usahawan internet Malaysia mengucapkan selatmat berjuang tak kira dalam Adsends, jual beli atau dengan cara mendapat komisen dari web-web yang di sertai.mungkin minggu ini atau depan saya akan letakkan contoh-contoh usahawan internet yang berjaya dan yang masih dalam mengejar kejayaan bergelar Jutawan Internet!

1 comment:

Anonymous said...

huhhuhuh..hebat!